Zo direct na de vakantie en vlak voor de kermis, begint het bij menig Millenaar weer te kriebelen. Tja, want in september beginnen de meeste voorbereidingen weer voor het carnavalsseizoen van 2019 en 2020. Het eerste waaraan gedacht wordt, is uiteraard, wie worden de opvolgers van Prins Bram I en Prinses Renske?

Zouden de opvolgers al gevraagd zijn? Voor iedereen een vraag en voor de betrokkenen een weet!

En uiteraard wordt het komende carnaval weer op 1 plaats in het Aldendrielpark gevierd, zoals vorig jaar. Dit was een heel groot succes en Stichting Carnaval Mill wil daar de komende carnaval weer een goed vervolg aan geven.

Alle commissies van Stichting Carnaval Mill gaan weer hun uiterste best doen om fantastische activiteiten neer te zetten. Het carnavalsseizoen wordt door de commissies afgetrapt met hun eerste vergadering, tevens Algemene Ledenvergadering, op woensdag 25 september a.s. om 20.00 uur bij Grand Café ’t Lagerhuis aan de Beerseweg te Mill. Deze vergadering is openbaar, dus wilt u deze vergadering bijwonen? Dan bent u van harte welkom.