In Nederland wordt steeds meer stroom gebruikt, waardoor het stroomnet overbelast raakt. Dit heet netcongestie. Ook in het Land van Cuijk hebben we hier last van. Om de beperkte stroomcapaciteit eerlijk te verdelen gelden er vanaf 1 juli 2026 landelijk nieuwe regels. Netbeheerder Enexis gaat
...