Het nieuwe voetbalseizoen is begonnen en wat zijn we blij dat bijna iedereen weer op de velden kan staan. De coronacrisis heeft zijn sporen nagelaten, ook op financieel vlak. Om clubs financieel een steuntje in de rug te geven, introduceerden Albert Heijn en de KNVB onlangs ‘Voetbalpassie’, een spaarprogramma waarmee je je club kunt sponsoren door boodschappen te doen bij Albert Heijn.

Nu is Albert Heijn Familie van de Ven in Mill al een vaste jaarlijkse sponsor van de jeugdafdelingen bij de 3 lokale voetbalclubs in onze gemeente. Maar via deze speciale spaaractie konden klanten aangeven naar welke club hun spaarbedrag moest gaan. Dit resulteerde in de volgende extra financiële middelen:

  • Juliana Mill 1102,- Euro;
  • DWSH’18 Sint Hubert / Wilbertoord 650,- Euro;
  • SES Langenboom 609,- Euro;

Albert Heijn Familie van de Ven bedankt iedereen voor het deelnemen aan deze spaaractie en wenst Juliana, SES en DWSH’18 veel succes dit seizoen.